Skocz do zawartości

Głosuj na serwery

Zaprszamy do głosowania na nasze serwery!

Głosuj

Wesprzyj Nas

Przekaż datek, aby wesprzeć społeczność!

Wpłać

Własna ranga

Wyróżnij się i stwórz własną rangę!

Stwórz

Regulamin Serwera & Admina Only DD2 !!


Rekomendowane odpowiedzi

`Joker.^^

Grając na naszym serwerze, akceptujesz regulamin. 
 

 
§1 Zasady ogólne
 
 
1. Granie na naszym serwerze jest równoznaczne z przeczytaniem i zaakceptowaniem regulaminu.
2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
3. Regulamin dotyczy zarówno graczy jak i administracji.
4. Serwer należy do  @ `Joker.^^
5. Wszelkie pytania należy kierować do Właściciela.
 
 
 
§2 Zasady dotyczące rozgrywki

 
 
1. Zabronione jest używanie wszelkich programów ułatwiających rozgrywkę (ban permanentny).
2. Zabronione jest wykorzystywanie wszelkich błędów w rozgrywce - w razie zauważenia, niezwłocznie należy powiadomić Administratora (upomnienie, kick).
3. Zakaz celowego wykorzystywania bugów serwera związanych z jego działaniem (ban permanentny).
4. Zakaz poddawania rund w celu przyśpieszenia końca rundy (trollowanie) i celowe wypaczanie rozgrywki (np. nierozbrojenie bomby po zabiciu wszystkich terrorystów i posiadaniu dostatecznej ilości czasu na rozbrojenie) (ban do 24h).
5. Zakaz celowego utrudniania rozgrywki swoim kolegom z drużyny (upomnienie, kick, ban do jednego dnia).
6. Zakaz celowego wyrzucania bomby w miejsca niedostępne (ban do 3h).
7. Gracz nieruszający się przez 60 sekund jest traktowany jako AFK (slay, kick).
8. Zakaz przebywania na miejscu obserwatora (SPECT) dłużej niz 5 minut. (kick).
9. Gracz jest zobowiązany do posiadania stabilnego łącza internetowego. Klatkowanie lub posiadanie pingu większego niż 120ms (kick, ban 5 min).
10. Zakazuje się używania modeli innych niż podstawowe. (upomnienie, ban permanentny)
11. Zakazuje się używania celownika do AWP/Scout (upomnienie, ban permanentny)
12. Terroryści mogą przebywać na swoim respie do 1:30 (kick, ban 5 minut.)
13. Gracz nie może posiadać nałożonych blokad VAC na swoim koncie steam(CS 1.6).
 
 
 
§3 Zasady dotyczące nicku

 
 
1. Zakaz reklamowania innych sieci, serwerów lub IP z wyjątkiem Cs-Hades.pl (ban permanentny).
2. Zakaz posiadania nicków wulgarnych, rasistowskich bądź raniących czyjeś uczucia. (upomnienie, ban do 6h)
3. Zakaz podszywania się pod administrację. (ban permanentny)
4. Dozwolona jest zmiana nicku maksymalnie trzy razy na tydzień. (ban do 24h)
 
 
 
§4 Zasady dotyczące komunikacji

 
 
1. Zakaz obrażania innych graczy (upomnienie, mute, ban do 1h).
2. Zakaz spamowania (upomnienie, mute, ban do 30min).
3. Zakaz oczerniania i próby niszczenia wizerunku Sieci (upomnienie, ban permanentny).
4. Zakaz reklamowania stron innych sieci, serwerów oraz adresów IP różnych od Cs-Hades.pl (ban permanentny).
5. Zakaz propagowania treści rasistowskich, mogących obrazić czyjeś uczucia (upomnienie, mute, ban do 3h).
6. Zakaz nadużywania czatu (u@) (upomnienie, ban do 1h).
7. Zakaz nadużywania wulgaryzmów. (upomnienie, mute, ban do 30min).
8. Zakaz celowego zagłuszania gry (upomnienie, mute, ban do 12h).
9. Zakaz puszczania muzyki oraz innych dźwięków (mute, ban do 24h).
10.Osoby bez mutacji mogą używać mikrofon tylko w celu podania infa, bądź zgłoszenia ważnego faktu adminowi. (upomnienie, mute, ban do 3h).
11. Osoby z niesprawnym mikrofonem (trzaski, szumy) nie powinny z niego korzystać. (upomnienie, mute, ban do 1h).
12. Zakaz wyśmiewania innych osób. (upomnienie, ban do 24h).
13. Zakaz podawania infa na innych komunikatorach (ts3, skype, ventrillo, itp.) (ban do 3 dni) (w przypadku admina degradacja + ban)
14. Zakaz podawania się za admina i celowego wprowadzania w błąd graczy (ban do 7 dni).
 
 
 
§ Zasady dotyczące administracji
 
 
1. Dobry administrator to taki, który bez stosowania kar potrafi zapanować nad tym, co się dzieje na serwerze.
2. Administrator ma obowiązek w sposób szczególny przestrzegać regulaminu serwera.
3. Administrator ma obowiązek pomagać graczom.
4. Administrator ma obowiązek traktowania równo wszystkich graczy.
5. Administrator ma obowiązek stosować się do wykazu kar.
6. Administrator ma prawo do odstąpienia od kary (do 1 dnia) w przypadku wyrażenia skruchy lub szczerych przeprosin gracza.
7. Administrator ma prawo ukarać admina niższego rangą. W takiej sytuacji, niezwłocznie musi zgłosić to właścicielowi.
8. Czat (u@) służy do rozmów między Administratorami - obowiązują tam zasady jak na czacie ogólnym.
9. Czat do kontaktu z graczami (y@) służy do pouczania graczy i odpowiadaniu na pytania. Gracze nie widzą nicku admina korzystającego z tego czatu. Zakazuje się nadużywania go (np. witania i żegnania, wyrażania własnych poglądów, wszelkiej prywaty - od tego ma się zwykły czat).
10. Administrator jest zobowiązany do grania pod swoim nickiem (dopuszczalne są jedynie kosmetyczne zmiany).
11. W przypadku zauważenia błędów serwera bądź otrzymania takowego zgłoszenia od gracza, Administrator ma obowiązek natychmiast zgłosić ten fakt właścicielowi.
12.  Administrator w przypadku 100% pewności co do używania przez gracza czitów, ma obowiązek go zbanować na zawsze.
13. Administrator ma prawo do robienia ss'ów każdemu, kto według niego oszukuje.
14. Wymierzone kary muszą mieć uzasadnienie.
15. W razie pomyłki przy wymierzaniu kary, Administrator ma obowiązek natychmiastowego poinformowania o tym Junior Admina, Moderatora lub Właściciela.
16. W razie wystąpienia problemów technicznych na serwerze (lagi, źle działające pluginy) Administrator ma obowiązek zgłosić ten fakt natychmiastowo Właścicielowi a także poinformować graczy że problemy są tymczasowe i Administracja Serwera pracuje nad ich rozwiązaniem, prosząc o cierpliwość.
17. W razie skargi na forum, Administrator będący w niej oskarżoną osobą, ma obowiązek odnieść się do zarzutów w ciągu 24h od pojawienia się tematu.
18. W razie prośby o odbanowanie na forum gracza, którego ukarał Administrator, powinien odnieść się do sytuacji i uzasadnić karę bądź poprosić o jej odstąpienie / złagodzenie / zaostrzenie odpowiednio przy tym argumentując swoją postawę.
19. Administrator ma zakaz używania wszelkich funkcji admina dla zabawy. (Degradacja)
20. Administrator ma obowiązek przestrzegania Regulaminu Sieci.
21. Nieprzestrzeganie tych zasad będzie skutkowało wyciąganiem konsekwencji poprzez ostrzeżenie / degradację / wydalenie z Administracji. Administrator nie ma obowiązku być uprzedzanym o tym fakcie.
22. W przypadku nieprzestrzegania regulaminu z premedytacją przez gracza (ponowne, uporczywe łamanie danego punktu), gracz jest karany ostrzejszymi karami niż podane w regulaminie.
 
 
 Regulamin Admina Serwera
 
1. Admin nie ma prawa zbanować innego admina bez zgody wyższej administracji
2. Jeśli gracz łamie regulamin, admini mają obowiązek go o tym poinformować a w przypadku braku poprawy, zastosować odpowiednią karę
3. Każdy admin ma obowiązek odpowiedzenia na skargę która go dotyczy!
4. Wszyscy admini mają obowiązek współpracować ze sobą. Wszelkie różnice zdań rozstrzygają prywatnie lub u opiekuna adminów
5. Zakaz nadużywania say @/@@
6. Wszyscy Admini mają obowiązek uczestniczyć w życiu serwera oraz forum.
7. Admin ma zakaz faworyzowania graczy
8. Wszystkie kary które nakłada admin muszą być uzasadnione.
9. Każdy Admin który odszedł z własnej woli lub został zdegradowany musi odczekać minimum 2. tygodnie przed ponownym podaniem na Admina
10. Admin nie może pełnić żadnych funkcji na innej sieci jak również nie może składać podania na żadne stanowisko będąc u nas adminem, pod karą natychmiastowego usunięcia ze stanowiska!
11. Admin musi w ciągu maksymalnie tygodnia odpracować otrzymane ostrzeżenie na forum!
 
 
 

                                                                                                                            Taryfikator banów:
 

  • Używanie czitów: PERM
  • Celowe utrudnianie gry innym graczom: KICK / 5-30 MIN
  • Reklamowanie innego serwera lub strony sieci: PERM
  • Obrażanie innych graczy: 30 MIN - 3 H - Jeżeli nie pomaga zwiększać bany  1/3/7 dni.
  • Nadużywanie mikrofonu lub używanie przed mutacją: KICK / 5 MIN
  • Nie wykonywanie celów mapy: SLAY / KICK / 5 MIN
  • Wykorzystywanie bugów w tym wychodzenie na tekstury: 3 H
  • Blokowanie slota na specie: KICK
  • Przebywanie na respie TT dłużej niż do 1:30: SLAY / KICK / 5 MIN
  • Wysoki ping lub widoczne klatki: KICK / 5 MIN
  • Zgłaszanie cziterów na say, zamiast na u@ : KICK / 5 MIN
  • Cicha paka: KICK / 60 MIN
  • Posiadania zbyt krótkich lub obraźliwych nicków: KICK / 5 MIN
  • Nagminne przeklinanie: KICK / 5 MIN
  • Granie na aktywnym banie: PERM
  • Zakaz podszywania się pod innych graczy: PERM
  • Zakaz korzystania z komend cl_lw 0/cl_cl 0. Ban od 1/3/7 dni.
  • Zakaz używania SGS/GS. Ban od 3/7 dni. (+duck na rolce dozwolony) 
  • Zakaz banowanie graczy z dopiskom  "NICK | CsSetti.pl" z POWODEM ZMIEN NICK (Mamy współpracę z CsSetti.pl i gracze z dopiskom mogą grać na serwerze !!) 
  • Obrażanie innych graczy bana od 30min do 3h. Jeżeli to nie pomaga ban 1/3/7 dni.
  • Zakaz dokupywanie granatów na respie. Ban od 30 min. - 1h.
  • Zakaz podszywania się pod innych graczy: PERM
  • Jeżeli ktoś zrobi po zabiciu z respa "reconnecta" ban od 5 do 30 minut.
  • Zakaz używania wspomagaczy skryptów - Ban ostrzegawczy na 1 dzień potem  3/7 dni.


 
Regulamin będzie ciągle aktualizowany. Nakazuje się do regularnego przeglądania jego zawartości.

Edytowane przez `Joker.^^
Aktualizacja.

Żaden dzień się nie powtórzy.
? Nie ma dwóch podobnych nocy.
? Dwóch tych samych pocałunków...
b_350_20_593657_767bc1_150505_b55f4a.png

b_350_20_593657_767bc1_150505_b55f4a.png

b_350_20_593657_767bc1_150505_b55f4a.png

5UpkBu5.png?1

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...