Skocz do zawartości

Nowy styl Forum

Znalazłeś jakiś błąd

lub masz propozycję zmiany?

Wyślij zgłoszenie

Głosuj na serwery

Zapraszamy do głosowania

na nasze serwery!

Głosuj

rekrutacja

Nie zwlekaj, i już dziś złóż podanie

aby wesprzeć Administrację!

Złóż podanie
Xzentley

Regulamin Forum

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin Forum CS-Hades.pl

 

§ 1. Zasady ogólne

 

1. Niniejszy Regulamin określa prawa i obowiązki użytkowników na forum CS-Hades.pl;

2. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania go na forum CS-Hades.pl;

3. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania;

4. Użytkownikiem jest każda osoba zarejestrowana na forum, niezależnie od posiadanej rangi/grupy;

5. Każdy użytkownik forum ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i karną za zamieszczane przez niego treści;

6. Regulamin forum obowiązuje we wszystkich działach, podziałach, statusach użytkowników, wiadomościach prywatnych, profilach użytkowników, klubach oraz Chatbox'ie.

 

§ 2. Administracja

 

1. W skład Administracji wchodzą: Właściciele forum, Administratorzy oraz Moderatorzy;

2. Administracja zastrzega sobie prawo do edycji treści Regulaminu bez uprzedniego poinformowania o tym użytkowników;

3. Administracja zastrzega sobie prawo do edycji lub usunięcia zamieszczonych przez użytkowników na forum treści, w tym tematów, odpowiedzi (postów), statusów, podpisów oraz avatarów, sygnatur i teł użytkowników, których treść lub grafika narusza postanowienia Regulaminu forum;

4. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników na forum;

5. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za włamania do konta użytkownika z powodu słabego hasła podanego podczas rejestracji;

6. Administracja nie podejmuje się usuwania kont użytkowników na żądanie;

7. Administracja zastrzega sobie prawo do nieprzestrzegania Regulaminu w wyjątkowych sytuacjach.

 

§ 3. Rejestracja

 

1. Rejestracja umożliwia utworzenie konta użytkownika na forum CS-Hades.pl;

2. Rejestracja jest równoznaczna z akceptacją niniejszego Regulaminu forum, polityki prywatności, warunków użytkowania, zasad przetwarzania danych osobowych oraz polityki plików "cookies";

3. Rejestracja jest równoznaczna z wyrażeniem zgody na otrzymywanie wiadomości e-mail od Administracji;

4. Rejestracja oraz korzystanie z forum jest bezpłatne i dobrowolne;

5. Podczas rejestracji, użytkownik proszony jest o:

  1. podanie nazwy użytkownika;
  2. podanie adresu e-mail;
  3. podanie i potwierdzenie hasła;
  4. wyrażenie zgody na akceptację warunków użytkowania.

6. W celu pomyślnego zakończenia rejestracji, należy zweryfikować konto za pomocą odnośnika URL w wiadomości e-mail;

7. Pomyślne ukończenie procesu rejestracji skutkuje zmianą statusu "Gość" na "Użytkownik".

 

§ 4. Konto użytkownika


1 . Każdy użytkownik ma prawo do utworzenia jednego konta;
2. Nazwa użytkownika nie może zawierać treści sprzecznych z Regulaminem oraz linków do innych serwisów internetowych;
3. Użytkownik może zażądać usunięcia danych osobowych zgodnie z RODO;

4. Użytkownik może ustawić swój własny tytuł (pod zdjęciem profilowym) od 50 postów;

5. Rozmiary zdjęcia profilowego dla użytkowników wynoszą 200x200 px;

6. Rozmiary grafik w sygnaturze dla użytkowników wynoszą 700x200 px, a liczba grafik jest ograniczona do 3;

7. Użytkownik ma możliwość skonfigurować weryfikację dwuetapową w celu poprawy bezpieczeństwa konta;

8. Użytkownik nie ma możliwości ręcznego usunięcia konta;

9. Użytkownik płci żeńskiej otrzymuje rangę "Kobieta".

10. Użytkownik ma prawo raz na miesiąc zmienić nick na forum jak i serwerze
 

§ 5. Zachowanie i zasady pisania na forum

 

1. Na forum obowiązuje netykieta;

2. Na forum obowiązuje zakaz zamieszczania treści i linków: 

  1. rasistowskich, faszystowskich i nawiązujących do innych ideologii totalitarnych;
  2. na tle pornograficznym i erotycznym;
  3. obrażających czyjąś godność religijną, polityczną, narodowościową;
  4. obrażających inne osoby, grupy społeczne, subkultury, mniejszości narodowe;
  5. dla osób pełnoletnich i nawiązujących do używek;
  6. obrażających użytkowników forum;
  7. o charakterze komercyjnym, np. reflinki;
  8. reklamujące inne serwisy/fora/portale;
  9. łamiących polskie prawo.

3. Zakazuje się wszelkiego rodzaju spamowania, floodowania i prowokowania;

4. Zabrania się pisania w tematach nieaktywnych od 14 dni (wyjątek: HydePark);

5. Zabronione jest używanie wulgaryzmów oraz słów lub znaków wskazujących na ich zastąpienie;

7. Zabronione jest umieszczanie tego samego tematu w kilku działach;

8. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości;

9. Zabrania się celowego wymuszania oraz nabijania reputacji drugiemu użytkownikowi;

10. Tematy starsze niż 14 dni będą przenoszone do archiwum;

11. Tematy łamiące niniejszy Regulamin będą przenoszone do kosza;

12. Wypowiadanie się w swoich podaniach jest zabronione;

13. Zabrania się umieszczania konkursów i innych ogłoszeń bez zgody Administracji;

14. W celu zgłoszenia naruszenia Regulaminu należy użyć przycisku "Zgłoś" lub poinformować w prywatnej wiadomości Administrację forum;

15. Należy starać się unikać błędów ortograficznych i stylistycznych oraz pamiętać o interpunkcji;

16. Istnieje możliwość dodawania artykułów nie swojego autorstwa pod warunkiem zgody autora z zachowaniem  informacji o źródle i autorze.

 

§ 6. Warny

 

1. Każdy użytkownik może dostać ostrzeżenie za niestosowanie się do Regulaminu forum oraz wzorów zawartych w poszczególnych działach.

2. 3 punkty blokują pisanie na forum;

3. 4 punkty banują użytkownika na forum;

4. Ban może zostać nałożony na nick lub IP, a także na nick i IP jednocześnie;

5. Użytkownicy z 4 i więcej punktami zostają zdegradowani do rangi "Zbanowany";

6. W celu usunięcia warna, użytkownik jest zobowiązany wykonać 10 reklam według wzoru za każdy otrzymany punkt ostrzeżenia oraz wstawić reklamy w dziale "Odpracuj warna".

7. W przypadku zostania zbanowanym na forum, użytkownikowi nie przysługuje zwrot kosztów oraz traci posiadane rangi bezpowrotnie. (ranga Premium)

 

§ 7. Postanowienia końcowe

 

1. Wypowiedzi stanowią własność intelektualną autorów i nie mogą być powielane bez ich zgody poza forum;

2. Administracja zapewnia, że dołoży najwyższej możliwej staranności, aby forum działało bezproblemowo;

3. W kwestiach nieobjętych Regulaminem decyzję podejmuje Administracja forum;

4. Zgodnie z Art. 268. §1. będą wyciągane konsekwencje prawne wobec wszelkich prób ataków DDoS na forum;

5. Bez zgody Administracji zakazuje się kopiowania i udostępniania jakiejkolwiek części forum, w tym treści, grafik oraz wszelkich postanowień umieszczonych na forum. Podstawą prawną wyciągania konsekwencji będzie Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

  • Kocham to! (+1) 1
  • Dzięki! (+1 pkt) 2

pobrane.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

CS-Hades.pl to nie tylko Forum i Serwery.

Nie zwlekaj, i już dziś dołącz do Naszych grup:

×
×
  • Dodaj nową pozycję...