Skocz do zawartości

_NieZnany!_

Opiekun [DD2]

Reputacja

46 Bywalec

O _NieZnany!_

  • Tytuł
    Silver III
  • Wpisy Chatbox 110

Informacje o mnie

  • Imię
    Slawek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Hattingen , Niemcy
  • Nick w grze
    _NieZnajomy!_
  • Zainteresowania
    przerozne
  • Serwer
    DD2

Dane kontaktowe

  • Steam ID
    STEAM_0:0:166219850
  • Gadu-Gadu
    34897856

Ostatnie wizyty

140 wyświetleń profilu
  1. _NieZnany!_

    urlop przyjęty `ferN

    1. Nick Admina: ferN 2. Serwer: dd2 3. Okres (dd/mm): CIEZKO POWIEDZIEC NIE BYLO MNIE DWA TYGODNIENALE MIALEM , ZABIEK KRTANI.. ( JESTEM CHORY NA NOWOTWOR) 4. Powód:ZABIEK KRTANI.. ( JESTEM CHORY NA NOWOTWOR) 5. Inne informacje: CHCIALBYM ZEBY ADMINI, INACZEJ DZEWCZYNY ZAJELY SIE SERV.... ONE JEDYNE MOGA TO OGARNAC .... MARIUSZY PRZEPRASZAM ZE ZAWIODLEM.!
  2. _NieZnany!_

    podanie odrzucone Znowu ja

  3. _NieZnany!_

    podanie odrzucone Znowu ja

    Wobec powyższych postów i zaciągniętych przeze mnie informacji jestem na nie i podanie odrzucam. Admin musi być komunikatywny zarówno z graczami jak i innymi adminami. Jest wiele zarzutów wobec Twojej osoby odnośnie braku kultury i szacunku. Już o prawie zerowej aktywności na serwerze nie wspominając co również niestety ale opowiada się za nie przyjęciem Twojego podania. Popraw GT, nie musisz się zaprzyjaźniać z innymi, ale wyrażać wobec nich szacunek i być bezstronna. Spróbuj wtedy ponownie a być może wtedy się uda.
  4. Chciałbym aby kazdy admin only DD2.. byl dostepny , w każda sobote miedzy 18 -19 na ts Naszego serv (137.74.7.169:10122). Aby omówic sprawy serv. z Opiekunem jaki i z Włascicielem... Dziekuje za wyrozumiałość (ps. Jesli by ktos nie mógł to prosze informowac Nas na priv.)
  5. _NieZnany!_

    Haj

    siema
  6. _NieZnany!_

    Propo :D

    Moim zdaniem zbedne... Ale calkiem fajnie ze dajecie jakies pomysly na zmiane! BRAWO!!
  7. _NieZnany!_

    Cześć ;)

    siema
  8. _NieZnany!_

    RAnga

    Ranga:opiekun dd2 Link do podania: https://cs-hades.pl/index.php?/topic/1816-nieznany-na-opiekuna/&tab=comments#comment-11749
  9. -Serwer: DD2 -Nick: -Imię: Sławek -Wiek: 34 -Staż gry w CS: juz nie pamietam... (od czasow cs 1.4, z przerwami) -Staż gry na serwerze: https://www.gametracker.com/player/_NieZnany!_/145.239.237.121:27140/ -Znajomość amxx: 9/10 -Doświadczenie w byciu opiekunem: Miałem Własne servery , takze i własna sieć... -Dlaczego Ty?: Dla czego Ja? Hmmm... MCyśle że nasi admini potrzebója troszke kopa, wiem nie jestem łatwym facetem , też mam swoje za uszami , lecz mysle ze dobrze poprowadze adminow i serv. Chcialbym zmienic reakcje na [email protected] , ponieważ Admini reaguja zbyt wolno lub czasem (wcale)!! ... A ja jestem jestem taki Hu*em ze nawet bratu nie popuszecze!
  10. _NieZnany!_

    odbanowany Prośba o ub

    JESLI CHODZI O MNIE TO SSY SA TAK NIE CZYSTE JAK JEGO GRA... 1. DLACZEGO SSY MAJA TA SAMA GODZINE A NIE SA ROBIONE CO SEC..? JAK DLA MNIE TO DEMKO DO ROZPISANIA....
  11. _NieZnany!_

    podanie przyjęte Podanie by Norbix ;x

    jestem na NIE...!! PONIEWAZ UWARZAM ZE MAMY TERAZ DOSC ADMINOW NA SERV. A TAK OGOLNIE TWOJA KULTURA CO DO INNYCH GRACZY.. JESLI SIE OGARNIESZ MOGE BYC NA TAK... +WIEK +GT +STEAM -CZAS POSWIECONY NA SERV.
  12. _NieZnany!_

    podanie przyjęte [PODANIE] Withong v2

    jestem na NIE +staz +wiek -podanie -aktywnos na forum
  13. _NieZnany!_

    podanie przyjęte Podanie na admina

    "Jeżeli chcesz być adminem musisz ogarnąć przede wszystkim kulture" - Słyszałes kiedykolwiek od tego gracza wulgarne słownictwo? " te wybuchy frustracji " przeszkadza Tobie zadowolenie, pisk , smiech ; a moze zderwowanie z przegranej rundy...? ( aczkolwiek Ty tez czasami sie denerwujesz, z przegranej rundy.)
  14. _NieZnany!_

    podanie przyjęte Podanie na admina

    jak dla mnie to jest duzo adminow , ale molo adminow gra... jak wejdzie to na 20 min gora!! kazda pomoc sie przyda...!
  15. _NieZnany!_

    podanie przyjęte Podanie na admina

    jestem na TAK i to duze!! +wiek +steam +- amx (ale szybko sie nauczy)! +aktywnosc na serv +aktywna na forum PS: (a co do kolegow na gorze!) Aphesia... hmmm.." Myślę że kolejna para rąk wam się przyda. / Do czego? Jak Ty nie masz pojęcia co się dzieje w okół Ciebie a co dopiero na serwerze." - chlopie skad mozesz wiedziec ze ona nie wie co sie dzieje u niej!!?? bywalo gorszych adminow na serv! nie bede wymieniac.. kazdy wie o kogo mi chodzie!! a mysle ze lepiej sobie poradzi z graczami niz TY! Candyy . jaki brak komunikacji...?? bo gdy gram z Onika to bardzoe dobrze sie dogaduje z nia... jak i inni gracze... Withong... hahaha JESLI NIE MASZ NIC KONKRETNEGO DO NAPISANIA TO NAJLEPIEJ WSTRZYMAC SIE Z WYPOWIEDZIA!!... MOIM ZDANIEM MODERATOR POWINNIEN DAC CI WARNA.. ZA NIE PRAWIDLOWA WYPOWIEDZ W PODANIU ! DZIEKUJE!!

O nas

Sieć serwerów CS-Hades.pl została założona z myślą o graczach. Naszym głównym celem jest tworzenie razem z wami społeczności graczy Counter-Strike i nie tylko! Dokładamy wszelkich starań tworząc oraz ulepszając nasze serwery, dzięki czemu gra u nas to sama przyjemność. Natomiast Gry, konkursy i zabawy to to co ma wam umilić czas na forum. Wejdź i rozgość się. Przekonaj się jak miło można spędzać z nami czas, dołączając do jednego z naszych serwerów gier. Administrację tworzą osoby profesjonalne i dorosłe. Mamy ambitne cele ale mamy też zasoby i wiedzę, żeby te cele osiągnąć.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...